Nejznámější český šéfkuchař Zdeněk Pohlreich spustil vlastní YouTube kanál. Zatím zveřejnil tři videorecepty, a i když sledovanost není vysoká, očekává se, že časem získá tisíce diváků. O vaření na sociálních sítích je totiž obrovský zájem.
Televizní hvězda v online světě
Pohlreich se do povědomí diváků zapsal především díky pořadu Ano, šéfe!, kde učil restauratéry, jak vařit i vést podnik. Postupně se stal jednou z nejvýraznějších osobností české gastronomie. Nyní však mění platformu a své know-how začíná sdílet přímo na sociálních sítích.
Tři recepty jako začátek
Na jeho YouTube kanál, který odebírá přes 21 tisíc fanoušků, přibyly první tři videorecepty – na tatarák, bramboráčky a kulajdu. Přestože se zatím pohybují v nižších stovkách či tisících zhlédnutí, Pohlreich se teprve rozjíždí. Díky své popularitě a rostoucímu zájmu o videorecepty lze očekávat, že sledovanost půjde brzy nahoru.
„Já vím, že se to nedá dělat přes obrazovku úplně stejně jako v kuchyni, ale chci lidem ukázat, že vaření nemusí být věda,“ prohlásil Pohlreich ve svém novém videu.
Inspirace u konkurence
Trend krátkých a svižných receptů se ukazuje jako mimořádně úspěšný. V Česku na něj vsadil například Jaroslav Vajgl alias „Těhotnej kuchař“, jehož videa mají dnes obrovskou sledovanost. Postupem času začal své recepty zkracovat, doplnil je humorným komentářem a stal se fenoménem.
Pohlreich zatím nabízí delší a detailnější videa, ale i on už naznačil, že bude chtít přizpůsobit tvorbu online publiku. Aktivní je také na TikToku, kde však zatím zveřejnil jen minimum obsahu.
Pohlreichovo vstoupení do světa YouTube je přirozeným pokračováním jeho kariéry. Kuchař, který ovlivnil celé generace restauratérů, se tak nyní obrací přímo na diváky a učí je vařit prostřednictvím videí.
Zdroj foto: Profimedia